Tuesday, September 1, 2009

Cuti sekolah

Sekolah saya cuti seminggu.Cuti saya sangat bosan kerana tidak ada aktiviti di dalam hidup saya.Di dalam cuti saya ,saya hanya menghadiri kelas stusyen dan bermain permainan computer sahaja.Tapi di dalam cuti saya ada satu hal saya sangat gambira kerana keluarga saya membeli tlefon bimbit kepada saya ,tapi saya berjanji dengan keluarga saya akan dapat keputusan yang baik untuk mereka.Oleh itu saya akan lebih rajin belajar untuk mendapat keputusan yang baik.

1 comment:

  1. haur, terdapat beberapa kesilapan dalam penulisan anda. cikgu sudah baikinya. Sila baca dan cuba baiki.
    "sekolah saya bercuti seminggu. Saya berasa bosan pada cuti ini kerana tidak ada aktiviti yang dijalankan. Dalam cuti ini, saya hanya menghadiri kelas tuisyen dan bermain permainan komputer. Terdapat satu perkara yang menggembirakan saya pada cuti ini, kerana keluarga saya membeli telefon bimbit kepada saya. Saya berjanji kepada ahli keluarga yang saya akan berusaha untuk mendapat keputusan yang baik. Oleh itu, saya akan belajar dengan lebih rajin untuk mendapat keputusan yang baik?

    ReplyDelete